مديريت دانش در نظام آموزشي تربیت معلم
گرد اوری شده در 11 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش چکيده مقاله حاضر در ابتدا به تشريح مديريت دانش و فرايند آن پرداخته و سپس ضرورت واهميت آنرا درنظام آموزشي تربیت معلم بر اساس نظريه نوناكا وتاكوچي را مورد توجه قرار می دهد . هر چند در سالهای اخير، مديريت دانش از شهرت زيادی، بخصوص در بخش آموزش و تجارت، برخوردار گرديده است، اما هنوز در ارتباط با نظام آموزشي تربیت معلم و به کارگيری آن ، ابهاماتی وجود دارد. اين مقاله به دنبال ارائه اثربخشترين راهکارهای تربیت معلم با مفهوم مديريت دانش بوده تا از آن طريق بتوان به بهترين شکل آنرا درانواع آموزشي تربیت معلم بکار گرفت. در اين راستا فرايند خلق و تسهيم دانش در سازمان هاي آموزشي بيان مي گردد و مراحل فرايند تبديل دانش از طريق مديريت نظام آموزشي تربیت معلم که از دانش و نفوذ بيشتری بمنظور تغيير ادراک و رفتار افراد برخوردارند، صورت پذيرد. . كليد واژگان: مديريت دانش، دانش،دانش صريح،دانش ضمني، نظريه نوناكا ، ...
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید
دسته : علوم انسانی
تگ ها : مدیریت دانش در نظام آموزشی تربیت معلم
download - دانلود